1. Kontrola planiranja
V praksi obstajajo številne omejitve, ki jih delodajalci morajo upoštevati pri planiranju delovnega časa zaposlenih. Na najpogostejše omejitve vas bo sistem pri planiranju sedaj avtomatsko opozarjal. Tako boste lahko vedno prepričani, da je vaš plan dela v skladu z zakonskimi ali pogodbenimi zahtevami.
Vgrajene kontrole omogočajo kontroliraje števila planiranih ur na teden za zaposlenega, koliko počitka je imel med delovnimi dnevi in koliko prostih vikendov ima na mesec. Kontrole nastavi vaš vzdrževalec sistema v dogovoru z vami.
Pri planiranju vas sistem samodejno opozori na nepravilnosti.
2. Dashboard
Z novo verzijo bo vsak urejevalec imel vpogled v statistiko prisotnosti in odsotnosti samo za svoj oddelek oziroma zaposlene, za katere planira in ureja prisotnosti in odsotnosti. S tem bo učinkovitost njegovega dela dosti boljša, saj bo že takoj ob vstopu v aplikacijo imel vidne podatke, ki jih za svoje delo potrebuje. Glavni urejevalec (administrator na nivoju podjetja) pa lahko vidi vse zaposlene in vse oddelke.
3. Zahtevki za odsotnost
Uvedli smo sistem najave odsotnosti na sami registrirni postaji, spletni prijavi in mobilni prijavi. Zaposleni lahko tako kadarkoli zaprosilo za odsotnost (dopust, izredni dopust, itd.) preko registrirane naprave ali preko spletne ter mobilne aplikacije.
Zaposleni lahko na registririni napravi, v spletni aplikaciji ali na mobilnem telefonu vidi vse svoje zahtevke in njihov status. Ko nadrejeni odobri/zavrne zahtevek za odsotnost, zaposlenega obvestimo preko e-mail sporočila.
Nadrejenega čakajo vsi zahtevki zaposlenih, za katere ima dodeljene pravice, da ureja njihovo odsotnost oziroma prisotnost, v modulu Zahtevki zaposlenih znotraj spletne aplikacije. V tem moduli lahko nadrejeni vidi vse zahtevke odsotnosti s podatki o vrsti odsotnosti, kdaj je bil oddan zahtevek, trajanje odsotnosti, status zahtevka, kdaj je bil odobren ali zavrnjen in kdo ga je urejal.
4. Kontrola registracij na registrirni napravi – KONTROLA PAROV
V praksi se pogosto pojavijo napake, ki izhajajo iz napačnih registracij zaposlenih in s tem se delo urejevalcev lahko občutno poveča. Da bi preprečili tovrstne napake smo pri registracijah vgradili kontrole, ki onemogočajo napačno izbiro tipa prihoda in odhoda. To pomeni, da si sistem zapomni prvo registracijo v dnevu in potem dovoli samo registracije, ki naredijo pravilne pare. Za tem si zopet zapomni naslednjo registracijo, ki ji sledijo samo dovoljene registracije.
5. Funkcija VRINI v planiranju
Pogosto pride do primera, da izdelavo plana zaključimo, nato pa pride do spremembe na določen dan. Od sedaj naprej vam več ne bo potrebno brisati plana za celotni teden oziroma več dni skupaj, ampak boste lahko na določen dan vrinili novo prisotnost/odsotnost ter s tem spremenili plan zgolj za določen dan. Tako boste lahko tudi naredili plan za vse zaposlene naenkrat ter nato zgolj popravili izjeme.
Navodila za vse omenjene funkcionalnosti lahko najdete v uporabniškem centru.